Jamie :)

Jamies 1:a födelsedag! Behöver jag säga att känslorna den här dagen var helt överväldigande! Tankarna på hur snabbt det här första året har gått och allt underbart vi har fått vara med om och även tankarna på den dagen då han föddes. Jag har ofta genom åren tänkt vad som är meningen med livet? Å idag för ett år sedan fick jag känna min mening! När jag fick det lilla knytet på bröstet så kom så mycket kärlek in i mitt liv och jag kände att det är det här livet. Jamie ger mig så mycket glädje, varje dag är som ett nytt äventyr! 

Jamie är mitt lilla mirakel. Det största och bästa jag någonsin kunnat få. Han har alltid charmat alla redan från den dagen han föddes. Ibland har det varit svårt att förstå att jag verkligen är mamma och att han är min och att han alltid kommer vara en del av mig. Så fantastiskt mycket kärlek å så underbart att hålla honom i min famn. Att hålla i hans små fingrar eller i hans hand när han vill gå :)

Dagen firades med massa bus, jag är säker på att Jamie haft en toppen dag :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0