Känner mig hemsk!

Jag somnade idag när Jamie sov eftermiddag å sov i en och en halv timma! Detta har inte hänt förr, skulle bara vila ögonen lite å vaknade av att Jamie tjoade att han var vaken! Skönt var det iallafall :)
Sen samlade vi ihop oss lite granna eller jag gjorde det var lite smått förvirrade av att jag sovit ;) begav oss hem till min mamma för att fika lite å då hände det! Det där som får en att känns sig som världens sämsta mamma utan nån koll! Jag ska berätta vad som hände. Vi kom hem till min mamma som stod å klippte träden i trädgården å så kom lille bror hem. Jag tänkte då går jag in med Jamie förbereder tevattnet å visar bror hur mycket Jamie går nu( väldigt stadigt och går nästan hela tiden själv) kommer in å tar av Jamie jackan sätter ner honom på golvet å han springer efter katten. Jag tar av mig min jacka å ropar efter Jamie när jag hänger upp jackorna att gubben så snabb du e nu mamma hinner ju inte ens....aaaaaaaaaaaaaa gallskrik!!! Springer in i matsalsrummet å ser att ytterdörren är öppen på baksidan! Jamie har trillat ner för två sten trappor å slagit ansiktet i stenplattorna! Tar snabbt upp honom i famnen å ser hur det rinner massa blod från munnen! Kan säga att här var det väldigt svårt att hålla sig samlad å lugn men det e ju ett måste visste jag annars kan man ju omöjligt lugna den lille :( 
Jag som tyckte jag hade koll å bara skulle hänga upp jackorna! Stackars lille Jamie! Å jag kände mig så hemsk! Jamie var klart ledsen en stund men sen var det bättre men imorgon ska vi till tandläkaren för att kontrollera så att hans tänder fick stryk utöver det spruckna tandköttet å små såren vid näsan :( 
Hemskt var det! Usch å fy!

Kommentarer
Postat av: Esma

Usch då gumman! Dom är så himla snabba! Hoppas det gick bra ändå! Första olyckan å fler lär det bli!! Bara å börja vänja sig ;) pussåkram

2013-10-15 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0