Lördag

Åå så bra dag idag! :) vi promenerade in till stan i det härliga höstvädret å gick på matmarknaden på torget. Sen lunchade vi i stan å kollade lite i butikerna. Vi gjorde även en beställning av en present som vi ska överraska någon med ;) 
På eftermiddagen gick jag å Sötnosen på varsitt håll. Han fikade med en vän i stan och jag gick hem till Nickole å fikade :) man behöver ju ha lite egentid med ju ;) å nu gottar jag ner mig framför tvn å passar på att sappa mellan kanalerna bäst jag vill haha Sötnosen är på fest ikväll nämligen så då får jag passa på :) ska nog göra mig en kladdkaka bara för att liksom hihi jaja hoppas ni haft en härlig lördag, det har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0